Aug 14, 2004

Yieahoo! Zahid menang jugak akhirnya

Hadehhh!
Arinih aku pegi Jpj nak pebaharui lesen memandu ngan road tax moto aku yg dah tamat tempoh. Jpj plaks tutup, kener laa aku pegi tpt Kurnia insuran jerk. Hampehhh! Aku punyer laa alpa sampaikan x sedo aku dah pat blas ari memandu ngan lesen yg dah x-pired. Naseb laaa takder road block, kalo tak mampuih ler beb. Herm! Alermak, aku cumer hader maser setengah jam jerk lagik seblum kelas ptg muler tp urusan nih lum beres, so, aku pun tinggalkan dolu urusan tuh sal aku suh adeq aku hambik lewat ptg nanti. Arinih, aku wat topik perbahasan lam kelas, gamat tul laa student aku nih dok bebahas, dah laa bahasa melayu lintang-pukang. Hentam jerk laa labu. Nak parking keta kat kelas nih, sket punyer payah laa. Seme lot parking penuh. Hangin tul aku, lastly aku parking jerk blakang bangunan. Mak oiii, jauh plaks nak bejalan kaki nih.

Malam nih plaks layan Konsert Akademi Fantasia final. Aku awal² lagik dah cakap Zahid musti juara malam nih, akhirnya betoi jugak haper yg aku kater tuh. Aku kureng suker laa Linda tuh jadik naib juara sal aku raser Farah lagik better than her. Enjoy tul layan pesembahan Farah tp maybe bukan rejeki dier kot. Adam mmg patut dpt tempat ketiga tuh. Kaer, best performance mlm nih. heHeh!!! Tuh jerk kot tuk arinih.

0 Comment

Post a Comment

Gunakan tatabahasa yang betul sewaktu menulis komentar agar mudah difahami oleh penulis. Terima kasih. :-)

Sila ambil perhatian perkara² berikut :-

1. Tinggalkan nama dan url blog atau laman web anda.
2. HTML tag seperti <b>, <i>, <a> boleh digunakan.
3. Sila berhemah di dalam berbahasa.