Oct 1, 2004

Aku Suker Band Tipe - X

Ahehe!
Dah lamer aku x jot paper kat blog aku nih. Actually, aku kureng sehat laa, batuk beb! Alhamdulillah, dah beransur baik. Doakan aku cecepat sembu yerk! Amin!!!

Arinih aku nak citer sal band yg baru jerk aku minat iaitu band Tipe-X. Dorang nih bawak lagu ska tp sket punyer best laa wa cakap lu. Tak tipu punyer. Dah banyak lagu dorang yg aku download! Best wooo! Alermak, kalo tejatuh chenta samer band nih, teruk ler aku! Eriy, jgn jatuh chenta beb! Sabo!!!

0 Comment

Post a Comment

Gunakan tatabahasa yang betul sewaktu menulis komentar agar mudah difahami oleh penulis. Terima kasih. :-)

Sila ambil perhatian perkara² berikut :-

1. Tinggalkan nama dan url blog atau laman web anda.
2. HTML tag seperti <b>, <i>, <a> boleh digunakan.
3. Sila berhemah di dalam berbahasa.