Oct 25, 2004

Hangin Tul Aku



Bulan poser nih kener kawal amarahkan?? Tapi aku bebetul hangin laa mlm nih, gegarer Waja CBH 7459. Mau jerk aku kejo balik keta tuh tp memandangkan aku drive lam bando yg sesak, kener laa aku besabo. Huh, tak gi skolah memandu punyer mamat. Korang tau tak, memuler tuh Waja tuh dok kat simpang, aku nampak dier mmg dah berenti sal tuh jalan aku, biler aku dah sampai dekat, tetiber jerk dier yg tgh berenti tuh kuar. Tak pepasal jerk aku kener brek. Huh!

Pastuh sampai kat trepik lite, dier dok seblah aku tunggu lampu ijau nyala. Jalan aku nih belok ke kanan manakala jalan dier trus jerk, biler jerk lampu ijau nyala, menonong jerk dier masuk line aku. Ya Allah, geramnya ngan aku ngan pemandu camnih. Aku raser nak jerk pok paler mamat tuh ngan hammer. Nyusahkan owg tul laaa.

Kendian, aku trus jerk pegi Pasoraya Pantai Selamat tuk beli kad raya spesel, khas tuk buah ati aku. Huhuhu! Cemaner aku nak memilih nih?? Byk sgt kad rayer yg lelawo, rambang mater laa plaks aku. Hader yg kekater jiwang siut, hader plaks yg style pantun, hader musical kad. Pendek kater, memacam laa kad yg hader. Lastly, aku pilih jerk kad yg simple tp aku suker ngan kekater yg ditulis. Memang seswai sgt ngan situasi aku ngan dia skarang nih. Nak tau tak haper kekater lam kad tuh??


Di saat begini
Kau kurindui
Kau kudamba

Lebaran bakal tiba
Namun kau tidak dapat bersamaku
Hanya bayangan wajahmu
Yang bermain di depan mata

Walaupun jarak memisahkan kita
Namun kau tetap dalam ingatan
Sempena Hari Raya yang bakal tiba
Jangan lupa
Ingatilah diriku
Sebagaimana aku mengingati dirimu

Selamat Hari Raya Aidilfitri
Maaf, zahir dan batin


Ahaks! Simple jerkkan?? Hokeh laa tuh, takleh laa jiwang sgt. Kang pengsan plaks owang tuh kalo bacer nanti. heHeh!!! Hokeh, tata…titi…tutu!


0 Comment

Post a Comment

Gunakan tatabahasa yang betul sewaktu menulis komentar agar mudah difahami oleh penulis. Terima kasih. :-)

Sila ambil perhatian perkara² berikut :-

1. Tinggalkan nama dan url blog atau laman web anda.
2. HTML tag seperti <b>, <i>, <a> boleh digunakan.
3. Sila berhemah di dalam berbahasa.