Dec 28, 2004

Party Like This



Ahehe! Korang maseh hingat lagik tak dialog kat atas tuh?? Bestkan citer tuh?? Aku tingin laa plaks nak layan smuler citer 10 Things I Hate About You. Kekekekeke!

Hokeh, aku sebenonya baru je balik dr majlis makan² kat umah kazen aku. Memacam makanan ade, mee goreng, bihun goreng, tomyam, ayam bakar dan udang bakar. Heheh! Makin membadak laa aku pasnih sal asek ternak badan je. Ahaks. Sesambil makan wal minum tuh, ader laa plaks ektibiti karaoke, aku sebenonya x penah amik port lam karaoke seblum nih, tetiber jerk arinih aku kener pakser nyanyi. Huwaaa, penderaan tul laa dorang nih. Nak tanak, kener laa jugak aku mendendangkan sora sumbang aku nih tuk halwa tinge dorang. Lagu aper erkkk yg aku nyanyi tadi?? Herm, kalo x silap, aku nyanyi lagu Isabella, Penantian dan Cinta Bandar Tasik Selatan. Wakakaka! Gitu ler adernya aku, maklum laa tanak hampakan pemintaan peminat.

Tetengah best nyanyi, hp aku plaks dok menjerit suh angkat. Rerupernya dak Ayeen call aku, so, kener laaa aku rentikan nyanyian aku tuh. Sembang samer kawan dolu laa beb. Pehtuh aku pi kaco kazen aku men gitar tong. Muehehe! Sronok tul laa aku dok nyakat kazen² aku tuh. Jahat tul laa aku nih, biler laa nak jadik dak baik erkkk?? Gitu ler secebis kesah aku dimalam nih. Sekian, mekaseh.

0 Comment

Post a Comment

Gunakan tatabahasa yang betul sewaktu menulis komentar agar mudah difahami oleh penulis. Terima kasih. :-)

Sila ambil perhatian perkara² berikut :-

1. Tinggalkan nama dan url blog atau laman web anda.
2. HTML tag seperti <b>, <i>, <a> boleh digunakan.
3. Sila berhemah di dalam berbahasa.