Feb 4, 2005

Le Tour De Langkawi

Semlm aku pegi menyaksikan kehebatan para pelumba professional yg menyertai Le Tour De Langkawi. Ramai betoi laa umat manusia memenuhi ruang di padang astaka menunggu ketibaan pelumba. Aku dan dua owg adeqku mengambil tpt behampiran garisan penamat. Sempat laa jugak aku candid beberapa keping gambo pelumba handalan tesebut tuk dijadikan kenangan. heHeh!!!

Selepas tuh aku jenjalan laa plaks kat atas padang tuh. Ader Konsert Syoknya Le Tour rupernya. Sempat laa jugak aku layan Yassin [dah jadik haji pun], Bienda ngan In Team. Pastuh, aku blah jerk dr situ, takler aku tunggu sampai seme artis yg ader nyanyi samer. Sehingat aku laa, dah lamer padang astaka nih tidak bergema ngan pesembahan nyanyian camnih, rasernya sepjg pemerintahan PAS. Dorang wat solat hajat ngan ceramah agama kat padang astaka tuh. Aku bantai je join samer. Ahaks!

0 Comment

Post a Comment

Gunakan tatabahasa yang betul sewaktu menulis komentar agar mudah difahami oleh penulis. Terima kasih. :-)

Sila ambil perhatian perkara² berikut :-

1. Tinggalkan nama dan url blog atau laman web anda.
2. HTML tag seperti <b>, <i>, <a> boleh digunakan.
3. Sila berhemah di dalam berbahasa.