Feb 24, 2005

Tentang Seseorang

Hokeh, arinih aku nak becerita tentang sorang kawan. Kawan yg aku kenali di multi internet relay chat [mirc], dier nih laa yg slalu layan karenah aku. Dah laa prangai aku nih buruk. Ekeke! Tepakser laa dier menyabokan diri seniri tuk terus bekawan ngan aku. Jum kiter bekenalan ngan calon pilihan aku minggu nih. Ahaks!



Izam 79
Sorang kawan yg cukup best. Mamat nih kan hensem wal educated gitu, rugi laa sesaper yg tanak kawan ngan mamat nih. Heheh! Kalo ler aku ader paper poblem kat chenel, mamat nih laa owg petamer yg aku carik, sal dier tak lokek nak curah ilmu yg ader, cumer ilmu itam jerk dier tatau. Len kali ajo laa ilmu nikah kawen skali yerk! Muehehe! Aper yg peliknya sal Izam nih, dier suker bebeno kalo aku nyusahkan dier, aku pun nek heran. Iskkk! Mintak tulung dier kecikkan picture, dier kater no hal, mintak dier carikkan web best, dier kater ok jerk, sampai aku mintak id ngan paswed dier pun, selamber oag jerk dier kasik. Tuh pasey laa aku suker kawan ngan mamat nih sal dier nih kaunter petanyaan aku. Ekekeke! Tapikan yg x bestnya, dier suker panggey "AKAK", adeh kecik ati tul laa aku. Tau laa aku nih maseh muder remaja, takleh ker buang panggilan "AKAK" tuh, tebantut niat aku nak ngorat si Izam nih. Huhuhu!


IkLan - Izam79 nih solo molo lagik! Sesaper nak bekenalan, bleh laa hubungi aku yerk. Jangan maghah noo Izam79. Kang ilang plaks kemachoanmu tuh! Hik hik hik!

2 Comment

zmi Thu Aug 21, 12:57:00 PM

saya kan ada manco tak ada tapi manis ada

;))

ONLINE MARKET Wed Nov 12, 10:57:00 PM

salam kenla aja yach, dari indonesia

http://computerset.blogspot.com
http://homefragrance.blogspot.com

Post a Comment

Gunakan tatabahasa yang betul sewaktu menulis komentar agar mudah difahami oleh penulis. Terima kasih. :-)

Sila ambil perhatian perkara² berikut :-

1. Tinggalkan nama dan url blog atau laman web anda.
2. HTML tag seperti <b>, <i>, <a> boleh digunakan.
3. Sila berhemah di dalam berbahasa.