Oct 20, 2005

Al-Fatihah

Takziah kepada Perdana Menteri Malaysia Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi serta seluruh ahli keluarganya di atas kehilangan Datin Seri Endon Mahmood.

Pagi tadi maser aku baru lepas mandi, aku dpt satu msg :-

Kak, ada org beso mati ke? Sume radio psg org ngaji.
Sender:
Putri Tengah

Aku blur jerk ngan msg dr adeq aku nih. Gini jawapan aku :-

Dok tau gok.

Pastuh aku yg maseh dalam ke'blur'an pun pi laa bukak tv. Aku bukak tv1, ade owg ngaji. Aku tekan tv2 pun owg tgh ngaji. Aku tuko laks ke tv3, maseh lagik owg ngaji. Aku pun carik remote astro, aku try astro ria, ngaji jugak. Aku x pueh ati, aku gi plaks astro prima, mmg owg ngaji gak. Pastuh ati aku bedetik, kalo x agong yg mangkat, musti owg penting negara yg meninggal. Aku pun pi tanya ayah aku kot² dia tau saper meninggal tp ayah aku pun tatau. Pastuh aku bukak tv3 balik. Aku tebacer ler berita bahawa Datin Seri Endon Mahmood telah meninggal dunia jam 7.55 pagi. Aku pun segera sebarkan berita nih kepada ahli kuargaku dan jugak adeq²ku.

Al-fatihah. Semoga roh allahyarhamah ditempatkan bersama-sama orang yang beriman. Amin.

0 Comment

Post a Comment

Gunakan tatabahasa yang betul sewaktu menulis komentar agar mudah difahami oleh penulis. Terima kasih. :-)

Sila ambil perhatian perkara² berikut :-

1. Tinggalkan nama dan url blog atau laman web anda.
2. HTML tag seperti <b>, <i>, <a> boleh digunakan.
3. Sila berhemah di dalam berbahasa.