Jan 26, 2012

Mimpi Indah Bertemu Rasulullah


Pengasas Darussyifa', Ustaz Dato' Dr. Haron Din terkenal dengan kehandalannya mengubati penyakit yang bersifat kerohanian selain aktif berdakwah. Dengan izin Ilahi, beliau telah dikurniakan nikmat mimpi bertemu dengan junjungan besar, Nabi Muhammad S.A.W. Subhanallah!

Dengarlah wahai sahabat kisah insan terpilih yang bermimpi bertemu dengan Rasulullah.


MIMPI INDAH USTAZ HARON DIN BERTEMU RASULULLAH 1


MIMPI INDAH USTAZ HARON DIN BERTEMU RASULULLAH 2

Allahuakbar! Indahnya pengalaman Ustaz Dato' Dr. Haron Din berpeluang bertemu malah didakap oleh Rasulullah di dalam mimpi. Sesungguhnya Allah akan memberikan rahmat kepada sesiapa sahaja yang dikehendakinya.

Alhamdulillah, kita diberi peluang mendengar kisah yang sungguh menyentuh hati. Setiap umat Islam mahu bertemu Rasulullah, insan paling agung di atas muka bumi ini.

Wahai handai taulan sekalian dan penulis berpesan kepada diri sendiri juga, marilah kita memuliakan Nabi Muhammad S.A.W dengan berselawat, mudah²an kelak di akhirat kita diberi syafaat.


“ Barangsiapa yang berselawat kepadaku pada waktu pagi sepuluh kali dan pada waktu petang sepuluh kali, maka ia akan memperoleh syafaatku pada hari kiamat.” (Hadith Riwayat Thabarani)


©Azurie : Cerita yang menyayat hati sehingga mengugurkan butir² mutiara berwarna jernih dari tubir mata. Sesungguhnya diri ini

0 Comment

Post a Comment

Gunakan tatabahasa yang betul sewaktu menulis komentar agar mudah difahami oleh penulis. Terima kasih. :-)

Sila ambil perhatian perkara² berikut :-

1. Tinggalkan nama dan url blog atau laman web anda.
2. HTML tag seperti <b>, <i>, <a> boleh digunakan.
3. Sila berhemah di dalam berbahasa.