Aug 6, 2004

Aku Yang Bersalah

Ahehe!
Sesubuh lagik bf aku dah anto sms tanya naper
sikap aku lain macam jerk malam semalam. Hadehhh!
Mahap erkkk abang sayang, tak sengaja nak sakitkan
ati awak tp malam tadi angin kus kus mai kot. Tuh pasey
laa pe'el teruk sangat. Sayang jugak awak kat saya erkkk!
Takkan sayang jerk kot?? Prasaan len takdak kers?? heHeh!!!
Kul seblas pagi, aku call bf aku, nak mintak ampun wal mahap
sal tak layan dier semalam. Best betoi bf aku nih, dier tak
maghah pun aku wat camtuh. Muahhhh! Cayang abang!!!



:: Abangku yg best ::


0 Comment

Post a Comment

Gunakan tatabahasa yang betul sewaktu menulis komentar agar mudah difahami oleh penulis. Terima kasih. :-)

Sila ambil perhatian perkara² berikut :-

1. Tinggalkan nama dan url blog atau laman web anda.
2. HTML tag seperti <b>, <i>, <a> boleh digunakan.
3. Sila berhemah di dalam berbahasa.