Aug 27, 2004

Chatting

Ahehe!
Petang tadik aku chat ngan si dia. Ahehe, bemacam soklan cepuperak aku tanyer. Naik blur laks si dia nak menjawab tp seme soklan tetap diberi jawapan. Thanx dear! Hadeh! Si dia nih jenih x byk soklan, kalo aku x betanyer, maker takdak ler topik nak chat. Kalo nak tunggu si dia tanyer, sampai tawun depan pun takkan bebalas mesej tuh. Slalunya aku jadik tukang tanyer, si dia tukang jawab. Cam nak intebiu laa plaks. Si dia nih gemo bebeno buzz aku kat ym, kang aku gelar mamat buzzin' si dia maghah plaks. Tapi tuh betoi laaa.

Aku sayang sesangat kat si dia. Hadeh, seksanya aku nak menanggung wendu. Sudahnya aku nangeh jerk laa kalo telalu wendukan si dia nih. Kengkadang tuh aku segan gak ngan mie ato adeq pompuan aku biler depa tanyer naper mater aku merah. Takkan laa asek nak jawab, habuk masuk lam mater. Kolot tul laa alasan aku tuh. heHeh!!! Walo haper pun, si dia tetap best! Sayang awak! Wendu awak!


Mmmmmmuuuuuaaaaahhhhh!!!!!


0 Comment

Post a Comment

Gunakan tatabahasa yang betul sewaktu menulis komentar agar mudah difahami oleh penulis. Terima kasih. :-)

Sila ambil perhatian perkara² berikut :-

1. Tinggalkan nama dan url blog atau laman web anda.
2. HTML tag seperti <b>, <i>, <a> boleh digunakan.
3. Sila berhemah di dalam berbahasa.