Aug 13, 2004

Ektibiti Arinih

Auw cak!
Arinih kiter jumper lagik di blog nih. Ahehe! Arinih takder menda best sgt yg aku wat. Arinih tebabas titun ler, aku bangun lewat sket dr kebiasaan. heHeh!!! Aku pi masak pun lambat, menu arinih haderlah kari ikan tenggiri ngan ikan goreng jerk. Naseb arrr aku sempat siapkan masakan seblum ayah aku balik solat Jumaat, kalo tak musti dpt bebelan pree tanper tol. Keh keh keh! Pastuh, aku online jap, tetiber Yati call laa plaks. Sembang kosong jerk ngan minah tuh. Thanx 4 calling erhh! Aku traser rajin plaks petang nih, so aku pun hambik keputusan tuk membasuh keta aku. Aduhai, siap jerk aku basuh keta, ujan panas laa plaks. Tak sempat pun aku nak lap keta aku, ayah aku dah bising menjerit suh aku masuk lam umah. Katernya tak bagus dok tengah ujan panas tuh. Aku pun masuk ler sal aku anak mithali. Ahaks!

Petang plaks aku pegi Kuala Kemaman ngan kuarga, kami pegi beli keropok lekoq, satar dan otak-otak. Best betoi makan² nih. heHeh!!! Pastuh, kami pegi hospital plaks melawat sepupu ayah aku yg masuk wad pompuan. Then, kitorang pegi pasaraya plaks beli barang keperluan. Herm, malam nih dok umah jerk laaa, mengadap komputer nih. Jap lagik aku nak tido. Sekian, timer kaseh! Tata titi tutu!

0 Comment

Post a Comment

Gunakan tatabahasa yang betul sewaktu menulis komentar agar mudah difahami oleh penulis. Terima kasih. :-)

Sila ambil perhatian perkara² berikut :-

1. Tinggalkan nama dan url blog atau laman web anda.
2. HTML tag seperti <b>, <i>, <a> boleh digunakan.
3. Sila berhemah di dalam berbahasa.