Aug 10, 2004

Testing Layout Baru!

Heheh!!!
Setelah bepenat lelah slamer dua ari, akhirnya menjadik jugak ler aku ubah bebender yg kat lam blog nih. Ahaks! Poning jugak paler den nak wat bebender nih seme. Sal tuh ler kesabaran dan ketabahan tahap dewa dipelukan tuk sessi mengubah koding nih. Chayok chayok wat aku! Keh keh keh! Nanti laa aku sambung lagik, nak pi ngajo dolu laa weh! Anak-anak murid dah tunggu cekgu wal sifu depa mai. Papai!!!

Herm!
Penat siut aku arinih, pagi, ptg mlm aku hader kelas. Kelas pepagi buter tadik aku tejumper kawan skolah lamer kat depan Public Bank tp takleh nak citer lamer sal aku dah lewat.

Zie : Dah kawen lum Wan??
Aku : Lum lagik laa Zie!
Zie : Biler lagik?? Jangan luper jemput tau!
Aku : Tatau laa nak kater! Insya allah!


Soklan nih dah jadik cam soklan wajib laa plaks tuk aku! Herm! Aku pun nak tanyer diri aku seniri gak nih, biler laa aku nak jadik istri owang erhhh??

0 Comment

Post a Comment

Gunakan tatabahasa yang betul sewaktu menulis komentar agar mudah difahami oleh penulis. Terima kasih. :-)

Sila ambil perhatian perkara² berikut :-

1. Tinggalkan nama dan url blog atau laman web anda.
2. HTML tag seperti <b>, <i>, <a> boleh digunakan.
3. Sila berhemah di dalam berbahasa.