Sep 20, 2004

Ari Nih Lam Sejarah



3.00 ptg - 1.25 pagi!
Cam tak cayer jerk aku, baper jam erhhh aku dok bechatting ngan darling aku nih. Dari siang membawa ke malam. Stop chat time nak solat ngan makan, pastuh tetiber aku blackout kejap. Then, tmnet aku wat hal laa plaks.

Huhuhu! Arinih aku demam laa. Aku x pi mengajo pun, klas pun dah dibatalkan. Dah ler demam, batuk plaks. Dah ler batuk, sakit tinge plaks. Banyaknya sakit aku nih. Sabo jerk laa. Huhuhu! Pagi td, lepas jerk anto adeq aku g skolah, aku balik umah trus memerap lam bilik. Aku tido balik lepas mandi, badan raser lemah jerk, x larat aku nak bantu mie ngan bapak aku. Sorry yerk! Ptg tuh, lebey kureng kul 2 lebeh, aku anto mak aku g spital, pastuh aku gi klinik sengsorang. Doktor Wee plaks dok sebuk tanyer sal atuk aku, tak larat laa plaks aku nak jawab soklan dier. Hadehhh! Sampai jerk kat umah, darling aku sms! Dier tgh online laaa, aku pun nak join gak laa! Demam aku cam kebah jerk jumper dier nih! heHeh!!!

0 Comment

Post a Comment

Gunakan tatabahasa yang betul sewaktu menulis komentar agar mudah difahami oleh penulis. Terima kasih. :-)

Sila ambil perhatian perkara² berikut :-

1. Tinggalkan nama dan url blog atau laman web anda.
2. HTML tag seperti <b>, <i>, <a> boleh digunakan.
3. Sila berhemah di dalam berbahasa.