Oct 26, 2004

Kener Lagik Aku

Aduhai, aku tatau haper laa salah aku. Semalam Dennis kater aku sombong sal x tego dier walopun dah lamer dier online. Malam seblum tuh pun, Krie petikaikan misi aku yg nak jadik pramah kat ym. Dier kater lastly dier jugak yg tego aku dolu. Yerlah, aku mengaku aku jarang tego owg kat ym tp jgn laa plaks nak salahkan aku. Huhuhu! Dah jadik tabiat aku camnih, nak wat cemaner. Bukan senang aku nak ubah habit aku yg satu nih. Korang tego laa aku dolu erkkk, nanti aku jawab arrr tegoran korang tuh.

Herm, arinih pegi melawat Maksu Ros kat hospital sal dier dah nak besalin. Actually due dier dah lepas, tuh pasey laa kener pakser masuk wad. Dengo citer, anak dier songsang. Huhuhu, kener operation laa kalo anak tuh still camtuh. Aku harapkan Maksu Ros dapat melahirkan sorang baby yg chumel secara normal. Amin.

Herm, arinih ujan lebat bebeno laa. Rasernya minggu nih tetiap ari dok ujan. Aku suker ujan sebnarnya sal ujan tuh kan ker mendamaikan. Seme pepohon nampak segar jerk. heHeh!!!


0 Comment

Post a Comment

Gunakan tatabahasa yang betul sewaktu menulis komentar agar mudah difahami oleh penulis. Terima kasih. :-)

Sila ambil perhatian perkara² berikut :-

1. Tinggalkan nama dan url blog atau laman web anda.
2. HTML tag seperti <b>, <i>, <a> boleh digunakan.
3. Sila berhemah di dalam berbahasa.