Nov 11, 2004

Salam Aidilfitri

Pest of all aku nak ucapkan congratulations to my cousin, Nurul Nadia Binti Muhammad Rafie Empari kraner telah mendapat 5A lam xm UPSR. Nadia bukan sajer sepupuku malahan bekas anak muridku pd tawun lepas. Cumer tawun nih dier x blajo ngan aku sal aku malas nak ngajo Tahun 6. heHeh!!!

Dikesempatan nih, aku yg menggunakan nickname Eriyza Qistina diseme forum yg aku join ato pun Regina_Aquilla lam seme server IRC, ingin memohon maaf zahir dan batin dr korang sekiranya aku ader menuturkan perkataan yg menyakitkan ati sepanjang beforum ato bechatting. Maafkan juga aku sekiranya ader terover pebuatan slamer nih. Sesungguhnya aku hanyalah manusia biasa yg tidak lepas dr melakukan kesalahan dan kesilapan.

Aku harap korang seme begumbira di ari rayer. Sambutlah 1 Syawal dengan penuh kesyukuran dan kesederhanaan. Jangan main mercun buluh plaks, kang takdak tangan nak salam ngan mak ayah dipagi rayer. Kepader yg memandu tuk balik ke kampung tuh, behati² dijalanraya. Semoga slamat pegi dan slamat kembali smuler ke destinasi memasing.



0 Comment

Post a Comment

Gunakan tatabahasa yang betul sewaktu menulis komentar agar mudah difahami oleh penulis. Terima kasih. :-)

Sila ambil perhatian perkara² berikut :-

1. Tinggalkan nama dan url blog atau laman web anda.
2. HTML tag seperti <b>, <i>, <a> boleh digunakan.
3. Sila berhemah di dalam berbahasa.