Dec 26, 2004

Aku Diburu Kewisauan

Aku kembali lagik. Actually pc aku nih wat hal, monitor tanak on laa plaks biler aku pasang. Adeh, geram betoi laa aku. Nih pun aku dok borrow Khairi punyer monitor, mamat tuh hambik kat opis dier. Saper itu Khairi?? Doktor?? Lawyer?? Majistret?? Ahehe! Khairi tuh technician peribadi aku laaa. Wakakaka, cam doktor peribadi laa plaks yerk. Kalo pc aku hader poblem, mamat nih laa owg petamer yg aku call. Haper pun, thanx to Mr. Khairi yg kasik aku pinjam monitor nih tuk beberapa ari sampai laa monitor aku siap dirawat. Heharap laa pc aku x masuk icu, masuk wad biasa dah ler. heHeh!!!

Bebalik pd kesah aku laa plaks yerk, lately nih aku asek wisau jerk. Aku pun tatau naper laa ati aku nih asek wisau jerk, dek kraner kewisauan aku yg agak kronik tuh, aku pun tulih laa email tuk tanyer kat owg tuh ttg haper yg aku raser. Dier dah pun balas email tuh tp bukannya menjawab soklan aku sebaliknya dok bagi contoh kat aku. Nak kater aku paham isi email tuh, aku macam x baper paham jerk. Nak kater x paham pun, aku macam bleh agak aper yg dier cuber nak bitau tp aku still blur lagik. Huhuhu! Kang kalo aku tanyer lagik, dier buhsan plaks ngan soklan samer. Haper yg harus aku wat erkkk?? Ya Allah, bantulah hambamu ini.

Kengkadang aku raser, aku nih byk sgt bepk laaa, biler aku dah bepk tuh, muncul laa andaian positif dan negatif. Kalo tang positif takper lagik tp kalo tang negatif, muler laaa aku wisau x tentu pasal. Huwaaa! Apsey laa aku jadik camnih yerk?? Salah ker aku asek tanyer soklan yg samer?? Salah ker aku tanyer tentang suatu benda yg lum pasti?? Salah ker aku wisau ngan keadaan pada maser akan datang?? Salahkah aku kraner asek betanyer?? Besalahkah aku ini?? Tulung laaa bagitau aku, aderkah aper yg aku wat nih salah?? Pleaseeee!


IkLan - Aku menangis lagik.....




0 Comment

Post a Comment

Gunakan tatabahasa yang betul sewaktu menulis komentar agar mudah difahami oleh penulis. Terima kasih. :-)

Sila ambil perhatian perkara² berikut :-

1. Tinggalkan nama dan url blog atau laman web anda.
2. HTML tag seperti <b>, <i>, <a> boleh digunakan.
3. Sila berhemah di dalam berbahasa.