Feb 8, 2005

Tensen! Tensen!! Tensen!!!

Isk, ntoh patut, ntoh tidak aku coretkan raser tekilan aku kat blog nih. Aku sebnarnya tatau naper laa ader sesetgh umat manusia kat alam siber nih suker melabelkan aku sebagai sorang yg sombong dan mementingkan diri seniri. Aku muler mencarik jawapan pader pesoalan tesebut lam diri aku seniri. Betoi ke aku nih besikap sedemikian?? Alangkah ruginya aku jika sifat tesebut benar² ader dalam diri aku. Sebenonya aku langsung takder niat nak jadik seperti yg digambarkan tuh tp slalunya owg yg suker mengatakan aku begitu. Ingin saja aku betanya kpd kengkawanku yg agak rapat di layar maya nih, benarkah aku adalah owg yg sebegitu??Tulunglah berikan aku jawapan wahai kengkawan yg budiman. Aku blur!!!

Nih aku nak membebel sal gambo laa plaks. Aku sememangnya tak suker nak tayang gambo aku kat internet nih. Kalo x cayer tanyer laa kengkawan yg rapat ngan aku, Chipsmunk tuh dah kawan ngan aku tiga tawun baru laa dpt nengok gambo aku nih. Tuh pun sal aku kesian kat dier, punyer laa sabo ngan karenah aku. Tp ade segelintir makhluk yg kater aku berat sebelah sal aku penah tengok gambo dorang sdgkan aku x bagi pun gambo aku kat dorang. Padahal dorang seniri yg tayang gambo dorang lam web, blog, frenster, myspace dan lenlain tpt, bukannya aku yg mintak. Musti laa biler aku masuk web dorang tuh akan tenampak gambo dorang, tuh pun kirer salah aku ke?? Tapaham tul laa aku ngan dorang nih. Apsey laa asek nak carik salah aku jerk?? Aku mmg x simpan gambo aku lam pc nih sal aku mmg tak beminat nak tayang muker sesuka ati jerk. So, jangan laa asek carik salah aku aje. Tuh hak aku walo tanak tayang gambo aku skali pun. Kalo aku nak kasik gambo aku kat sesaper pun, tuh maseh hak aku. Takyah laa tengok gambo aku, wat korang nyesal je nanti sal aku bukannya lawo. Sekian!


0 Comment

Post a Comment

Gunakan tatabahasa yang betul sewaktu menulis komentar agar mudah difahami oleh penulis. Terima kasih. :-)

Sila ambil perhatian perkara² berikut :-

1. Tinggalkan nama dan url blog atau laman web anda.
2. HTML tag seperti <b>, <i>, <a> boleh digunakan.
3. Sila berhemah di dalam berbahasa.