Apr 21, 2005

Peterpan Homepage



Ahehe! Arinih aku mau promosi website tebaru aku yaitu Peterpan Homepage. Kalo korang ade maser, masuk laa yerk! Jenjalan carik pakwe! Apsey aku wat homepage nih? Tentu soklan nih dok belegar lam kapla korang. So, seblum korang tanye, baik aku bitau dolu sebab musabab aku wat homepage nih.Actually aku muler minat band nih setelah mendengo lagu Ada Apa Denganmu. Tuh pun ade owg yg dedicate lagu tuh tuk aku. Ahaks! Peterpan bukan setakat bleh bemain alat muzik malahan depa jugak bleh mencipta lagu dan lirik ngan baik. Lagik pun, "owg" tuh pun minat giler ngan band nih. So, tempiasnya tekena laa kat aku. Ekekeke!

0 Comment

Post a Comment

Gunakan tatabahasa yang betul sewaktu menulis komentar agar mudah difahami oleh penulis. Terima kasih. :-)

Sila ambil perhatian perkara² berikut :-

1. Tinggalkan nama dan url blog atau laman web anda.
2. HTML tag seperti <b>, <i>, <a> boleh digunakan.
3. Sila berhemah di dalam berbahasa.