May 4, 2005

Rambut

Akhirnya, aku potong jugak rambut aku yg dah hampir lapan tahun aku simpan. Rambut aku yg panjang mengurai sehingga mencecah paras punggung kukorbankan jua. Kalo nak ikutkan ati, mmg laa aku sayang giler ngan rambut aku tuh, maklum laa rambut aku nih susah sket nak panjang. Bukannya cam rambut owg lain, sekejap jerk dah panjang balik. Actually aku nak simpan balik rambut aku pasnih. Raser cam len jerk biler rambut dah pendek paras bahu nih, nak ikat pun sket jerk rambut yg tinggal, apertah lagik mau sanggul. Paling kelako biler aku mau selak rambut tuh ke atas bile mau tido, walhal rambut dah takde, watper nak selak lagik. Ekekeke. Heharap laa rambut aku cepat panjang balik, maklum laa aku nih suke sgt main ngan rambut aku. Aku suker belai rambut aku tuh ngan syampoo bile mandi. Patut ler sekejap jerk sebotol Rejoice aku abeh. Ahaks. Huwaaa, nak rambut panjang.

Tau tak nape aku potong rambut aku sedangkan aku sayang giler ngan rambut aku? Sebenonya rambut aku nih dah putus kat ujung, pastuh becabang plaks. Lagik pun aku kai tudung tuk tempoh yg lamer lam sehari. Katerkan laa aku muler kai tudung waktu pagi, sampai petang baru laa bleh bukak. Pastuh kalo malam ade kelas, aku kai tudung lagik, maknanya aku cumer melepaskan rambut aku tuk beberapa jam je lam sehari. heHeh!!!

0 Comment

Post a Comment

Gunakan tatabahasa yang betul sewaktu menulis komentar agar mudah difahami oleh penulis. Terima kasih. :-)

Sila ambil perhatian perkara² berikut :-

1. Tinggalkan nama dan url blog atau laman web anda.
2. HTML tag seperti <b>, <i>, <a> boleh digunakan.
3. Sila berhemah di dalam berbahasa.