May 9, 2006

Telatah Pelajarku

Hye semua! Aku kembali berbicara lagi di blog ini. Kali nih ingin aku paparkan gelagat salah sorang pelajarku di dalam kelas. Foto² ini diambil sewaktu kelas Bahasa Inggeris. Pelajarku ini sedang sibuk berfikir dan cuba menyelesaikan permasalahan yang aku berikan. Sepanjang ektibiti foto ini disnap, pelajar ini langsung tidak menyedarinya. Hahaha! Candid picture laa kekirernya nih. Ahaks! Korang tau tak apa soklan yang aku beri? Aku suh bebudak kelas aku mengalihbahasa perbualan dari Bahasa Inggeris ke Bahasa Melayu. Sebab tuh laa pelajar nih blur jerk mukanya. Kamus tuh pun dah renyuk dibeleknya. Susahnya nak jadik penterjemah yerk. Jum kiter tengok wajah²nya dalam pelbagai reaksi. heHeh!









0 Comment

Post a Comment

Gunakan tatabahasa yang betul sewaktu menulis komentar agar mudah difahami oleh penulis. Terima kasih. :-)

Sila ambil perhatian perkara² berikut :-

1. Tinggalkan nama dan url blog atau laman web anda.
2. HTML tag seperti <b>, <i>, <a> boleh digunakan.
3. Sila berhemah di dalam berbahasa.