Dec 21, 2006

Jiwa Kosong

Sesetengah orang menjadikan blognya sebagai medan tuk meluahkan apa saja rasa samada marah, sedeh, gumbira, terharu, tak puas ati atau pun sekadar mengomel sesuatu yang diingini. Tetapi lain pula halnya bagi diri ini. Kekadang aku rasa x perlu dititipkan disini apa saja rasa di jiwa. Mungkin aku lebeh gemar menyimpan sendiri apa yang terpahat di minda. Bukan tidak sudi berkongsi dengan orang lain, cuma tidak mahu memperbesarkan hal yang aku anggap kecil meski pun aku sendiri naik pening memikirkan cara tuk mengatasi masalah peribadi.

Akhir² ini, aku merasa jiwa ini kosong. Bayangkan lam tempat yang penuh orang, aku maseh boleh termangu seolah² hanya aku seorang yang berada di situ. Herm, ntahlah, banyak sangat dok pikir sal orang di sekeliling sehinggakan aku seniri blur. Arghhh, aku x suka perasaan sebegini. Aku mahu heppi. Wahai kebahagiaan, datanglah dekat padaku.

0 Comment

Post a Comment

Gunakan tatabahasa yang betul sewaktu menulis komentar agar mudah difahami oleh penulis. Terima kasih. :-)

Sila ambil perhatian perkara² berikut :-

1. Tinggalkan nama dan url blog atau laman web anda.
2. HTML tag seperti <b>, <i>, <a> boleh digunakan.
3. Sila berhemah di dalam berbahasa.