May 12, 2013

Perompak Tumbuk Datuk


Kuala Berang: Seorang warga emas bukan saja terpaksa menerima 10 jahitan di kepala akibat bergelut dengan penyamun, tetapi turut kerugian RM12,000 apabila rumahnya diceroboh seorang lelaki tidak dikenali di Kampung Kuala Telemong, Khamis lalu.

Jehari Ahmad, 76, berkata, kejadian berlaku jam 2 pagi ketika dia berada di bilik tidurnya sebelum terdengar sesuatu dari arah ruang tamu rumahnya.

Katanya, ketika memeriksa ruang tamu, dia terlihat bayang seseorang melalui cermin bilik tidurnya sebelum membuka lampu untuk melihat kelibat itu.

“Saya tersentak melihat seorang lelaki bertopeng di satu sudut sambil memegang sebilah parang sebelum saya menegurnya, menyebabkan berlaku pergelutan.

“Lelaki itu menolak saya ke atas katil lalu menindih dan memukul kepala saya dengan objek tumpul sebelum dia menumbuk muka saya hingga berdarah.

©Eriyza : Dasar perompak tidak berhati perut.

Via : Harian Metro



0 Comment

Post a Comment

Gunakan tatabahasa yang betul sewaktu menulis komentar agar mudah difahami oleh penulis. Terima kasih. :-)

Sila ambil perhatian perkara² berikut :-

1. Tinggalkan nama dan url blog atau laman web anda.
2. HTML tag seperti <b>, <i>, <a> boleh digunakan.
3. Sila berhemah di dalam berbahasa.