Aug 20, 2004

Hari Jumaat Yang Best

Herlow!
Betemu lagik kiter lam ruangan sehari bersama Eriyza Qistina. Heheh!!! Herm, arinih takder laa bender best sgt yg aku wat. Just kuar ngan famili jerk ptg nih, g jenjalan wal reronda. Kitorang g kenduri kawen kat Geliga, pastuh g makan². Cakap bab makan nih, hangin tul laa aku. Dah ler kedai tuh servis lambat, makanan plaks x best langsung. Nasik goreng yg aku order, aku makan 3 suap jerk, dah ler aku lapo gilers. Huh! Sudahnya aku x makan laaa, pandang jerk. Belapo lagik laa aku arinih. Hampehhh!!!


Esok aku ngan family nak g Johor Bahru. Kitorang nak g kat kenuri kawen Anuar. Arituh maser dorang betunang, aku dah g, takkan laa biler nak kawen tak pegi plaks. Lagik pun Nuar dah pesan kat parents aku, nak aku hadir jugak kat majlis dier nanti. Herm, kener laa aku batalkan kelas aku esok. Malasnya nak ganti nanti. Huhuhu!!! Kali nih aku x drive arrr, g ngan bas jerk. Gerenti laa gamat lam bas tuh satgi. Tentu meriah nanti. Kawen jugak ko erhhh Nuar! Tak sempat aku nak ngayat ko, dah kawen laa plaks. Ahaks! Haper pun, slamat pengantin baru sahabatku. Jadik laa husband yg best. Semoga bahgia wat slama²nya.

0 Comment

Post a Comment

Gunakan tatabahasa yang betul sewaktu menulis komentar agar mudah difahami oleh penulis. Terima kasih. :-)

Sila ambil perhatian perkara² berikut :-

1. Tinggalkan nama dan url blog atau laman web anda.
2. HTML tag seperti <b>, <i>, <a> boleh digunakan.
3. Sila berhemah di dalam berbahasa.