Aug 23, 2004

Memori Di Batu Pahat

Semalam kawan aku kawen. Meriah tul majlis pekawenan dorang walopun hader jugak adat yg aku tak braper bekenan. Selamat pengantin baru Khairul Anuar dan Norliza. Hadeh, blur betoi aku menghadiri majlis kawen owg Johor nih. Tak plaks aku tau pengantin lelaki kener lalui 3 tol seblum bleh besanding. Time nikah depa guner matawang dinar, satu dinar bersamaan ngan RM 297. Apsey tak guner jerk ringgit mesia?? Tapaham tul aku. Hader ker patut lepaih besanding, pengantin lempar cokelat kat tetamu. Dush, sebijik cokelat tekener kepala aku. Naseb x benjol paler aku nih. Kalo tak, mau jerk aku saman malu dorang seme nih. heHeh!!!

Pastuh plaks, sorang makcik tuh nyanyi karaoke. Maser tuh aku tgh makan, tetiber jerk patah selera aku dengo nyanyian makcik tuh. Dah ler sora sumbang, pitching x kener, tempo pun larik semacam jerk. Korang tau tak, haper warna air hidangan dorang?? Ijau pucuk pisang beb, isk isk!!! Nasi briani lauk gulai kamben, tak makan laa aku gulai tuh. Hambik ayam jerk laa ngan limau. Ahli kompang dorang pun leh tahan, best laa plaks lagu dorang nyanyi walopun bingit bebeno bunyinya. Copot jantung den!

Memori paling best haderlah aku jumper ngan anak raja Johor yaitu Tunku Putri. Wow, kiut miut betoi putri kiter yg sorang nih. Mau tegoda aku ngan senyumannya. Ahehe, aku sempat begambo kenangan ngan tuan putri nih. Jangan jeles beb. Hokeh, cukup ler tuh! Dah lenguh plaks jemari gebu aku nih menayep. Papai!!!

0 Comment

Post a Comment

Gunakan tatabahasa yang betul sewaktu menulis komentar agar mudah difahami oleh penulis. Terima kasih. :-)

Sila ambil perhatian perkara² berikut :-

1. Tinggalkan nama dan url blog atau laman web anda.
2. HTML tag seperti <b>, <i>, <a> boleh digunakan.
3. Sila berhemah di dalam berbahasa.