Sep 15, 2004

Aku Di Booking Owang

Ahehe!
Aku tuko skin baru lagik laa kengkawan. Sebnarnya dah beberaper ari aku dok searching, baru laa tejumper yg bekenan diati. heHeh!!! Jangan maghah noo!

Herm!
Aku hader 3 kelas arinih. Hadeh! Penat siut aku nak bekejo dr satu kelas ke kelas yg len. Huhuhu!!! Arinih dpt buah duku pree tanper tol laa plaks. Aku x suker buah nih sebnarnya tp dah owg bagi, takkan aku nak menolak plaks. Kang traser ati plaks owg yg memberi.

Nih citer beberaper ari lepas tp aku nak shared gak laa. Komunikasi aku ngan anak murid aku.

Shu Hong : Cekgu, kitorang nak booking cekgu tawun depan.

Aku : Menda?? Apsal plaks kamu nak booking cekgu??

Shu Hong : Kami nak cekgu ngajo kami lagik tawun depan. Tapi saya nak ajak cekgu datang umah saya, takyah laa tusyen kat sini lagik.

Aku blur sekejap.

Aku : Nanti laa cekgu pk dolu yerk!

Zhe Khan : Bolehlah cekgu. Kami pun nak pegi blajo kat umah Shu Hong. Boleh yer cekgu??

Aku : Herm! Cekgu pk dolu laa yerk! Takleh bg jawapan arinih.

Chia Wee : Cekgu, kami nak britau mak kami. Tawun depan nak blajo ngan cekgu lagik.

Aku : Kamu suker ker cekgu hajo kamu??

Mereka : Suker maa cekgu! Cekgu klako laa, tak boring dok lam kelas cekgu.

Aku : Pulak! Hokehlah, boleh kot tp tengok laa situasi tawun depan dolu.

Huhuhu! Hader ker patut student aku booking aku?? Blur jap!!!

0 Comment

Post a Comment

Gunakan tatabahasa yang betul sewaktu menulis komentar agar mudah difahami oleh penulis. Terima kasih. :-)

Sila ambil perhatian perkara² berikut :-

1. Tinggalkan nama dan url blog atau laman web anda.
2. HTML tag seperti <b>, <i>, <a> boleh digunakan.
3. Sila berhemah di dalam berbahasa.