Sep 17, 2004

Dating Lam Tepon

Ahehe!
Malam nih aku hader janji nak dating ngan 'dia' lam tepon. Huhuhu! Bestnya sora awak! Wendu laa plaks kat awak. Raser cam nak peluk pun hader. Muehehehe! Gatey laa plaks aku! Herm, lamer laa plaks kitorang melepas wendu. Yang x bestnya hader jerk iklan time dok bedating. Tebantut plaks soklan yg aku nak tanyer! heHeh!!!

Hadeh, tetiber raser jeles plaks biler ushar gambo dier ngan dak pompuan. Dah laa dok dedekat, senyum kemain lebaq lagik. Huwaa, nak nangeh pun hader nih. Sabo ler wahai atiku. Huhuhuhu!

Aku : Awak, jgn laa dok rerapat sgt time begambo ngan dak pompuan. Saya jeles nih.

Dia : Jeles erhhh?? Betul ker jeles??

Aku : Betul laa. Len kali dok laa jejauh sket kalo nak begambo pun.

Dia : Jeles?? Iyer ker nih??

Aku : Benci arhhhh!


Huhuhu! Musti ler jeles, takkan ler tak jeles plaks kot. Kalo gitu, takder prasaan laa plaks aku! Kan kan kan??

0 Comment

Post a Comment

Gunakan tatabahasa yang betul sewaktu menulis komentar agar mudah difahami oleh penulis. Terima kasih. :-)

Sila ambil perhatian perkara² berikut :-

1. Tinggalkan nama dan url blog atau laman web anda.
2. HTML tag seperti <b>, <i>, <a> boleh digunakan.
3. Sila berhemah di dalam berbahasa.