Oct 28, 2004

Dapat Kazen Baru




Arinih Maksu Ros aku menjalani pembedahan setelah anak lam kandungannya tetap gak bekedudukan songsang walopun doktor dah cuber pusing. Huhuhu! Aku pegi anto mak aku ke hospital tengahari td sal Maksu Ros akan dibedah jam 12.00 tengahari. Mak aku x sempat nak jumper dier sal dier dah masuk lam dewan bedah. Mudah²an dier slamat melahirkan bayinya. Aku plaks banyak keja, takleh nak tinggalkan keja aku nih! Kalo petang sket, lain laa citer!

Petang tadi Ayahsu Lan call, dier kater Maksu Ros dah selamat melahirkan sorang anak lelaki. Yieahoo! Akhirnya ramalan aku tepat. Ahaks! Aku ucapkan tahniah kat pak sedara aku tuh, dier gelak sambil ucap timer kaseh. Pastuh dier suh aku bawak straw tuk Maksu Ros.

Lebeh kurang lam kul 6 petang, aku pegi melawat kazen baru aku ngan ibunya. Amboi, chumelnya kazen baru aku nih. Aku cumer tgk jerk kazen aku nih sal biler aku sentuh, dier begerak. Kang nangeh, naya aku. Dah laa ibu dier diberi ubat tido. Maser aku pegi, aku cakap kejap jerk ngan Maksu Ros, pastuh dier trus tido! Alhamdulillah, Maksu aku ngan bayi dier sehat. Syukur pader Allah! Amin!


0 Comment

Post a Comment

Gunakan tatabahasa yang betul sewaktu menulis komentar agar mudah difahami oleh penulis. Terima kasih. :-)

Sila ambil perhatian perkara² berikut :-

1. Tinggalkan nama dan url blog atau laman web anda.
2. HTML tag seperti <b>, <i>, <a> boleh digunakan.
3. Sila berhemah di dalam berbahasa.