Oct 31, 2004

Aku Besendirian

Herm, aku menulih lagik, trus menayep bait-bait prasaan yg aku alami. Sebnarnya aku agak pemalas nak tulih seme ektibiti yg aku lalui setiap ari. Arinih aku nak citer tentang sikap aku yg x best. Sejak akhir² nih, aku slalu jerk marah seseorang. Ntoh ler, aku tatau naper laa aku besikap sedemikian. Aku sensitif betoi laa ngan hamba Allah yg sorang nih. Aku sebnarnya tapaham naper aku jadik camnih. Huhuhu! Tulung aku! Bantu aku!

Bebaru nih, ader sorang minah tego aku kat ym, dier kater dier suker bacer blog aku. Erkkk?? Aku pun tekujat gak, takder haper yg best lam blog aku nih, cumer aku meluahkan prasaan tentang diri seniri. Bukannya best pun citer lam nih, aku raser memboringkan wal membosankan hader laa. Haper pun, tengkiu kat sesaper yg slalu surf blog nih. Takder menda spesel lam nih.

Beberaper ari yg lalu, aku tejumper sorang minah ciner kat bazar ramadhan, dolu anak dier blajo ngan aku. Laa nih, dier nak lagik khidmat aku. Siap booking aku tuk hajo 3 owang lagik anak lelaki dier. Aku x brani janji agi sal aku tatau jadual aku tuk tawun depan. Minah nih siap bg jaminan sanggup ikut jadual aku dan anto anak dier kat umah aku. Hadeh! Nak tolak, aku kesian kat dier! Lastly, aku ngangguk lemah. Heharap laa jadual aku tawun depan teratur, x laa aku kelam-kabut cam tawun nih.



0 Comment

Post a Comment

Gunakan tatabahasa yang betul sewaktu menulis komentar agar mudah difahami oleh penulis. Terima kasih. :-)

Sila ambil perhatian perkara² berikut :-

1. Tinggalkan nama dan url blog atau laman web anda.
2. HTML tag seperti <b>, <i>, <a> boleh digunakan.
3. Sila berhemah di dalam berbahasa.