Nov 5, 2004

Suatu Ari Di Ari Jumaat


Arinih aku kener take over keja bapak aku. So, arinih aku pegi meniaga kat Bazar Ramadhan. Ahehe! Pest time aku pegi niaga tuk tawun nih. Slalunya aku pegi anto jerk, pastuh lepas bebuka baru pi hambik. Cuaca arinih ujan arrr, lebat plaks tuh. Abeh kaki aku kener berendam lam air, aku x suker arrr keadaan basah camnih. Huhuhu! Walopun gitu, aku tetap suker suasana ujan. Raser nak balik tido jerk, naik ateh katil, peluk bantal guling, pastuh tido lena sambil bemimpi kawen ngan anak raja. Ahaks!

Walopun ari ujan tp jualan arinih bagus. Alhamdulillah, syukur pader Allah. Sepjg arinih aku asek tesengih jerk, maklum laa layan pelanggan, takkan laa nak wat muker masam plaks. Sebnarnya aku jrg senyum, dah laa muker aku jenih serius. Tuh pasey laa owg slalu komplen aku cam tgh marah jerk, walhal dah style aku cenggitu. heHeh!!!

Suprise! Aku tejumper kawan skolah maser aku form 6 dolu. Mr Hamdan dah jadik lecturer laa skarang nih. Mamat nih dah jadik laki owg pun. Alahai, x sempat aku nak ngorat ko, dah kawen laa plaks. Mamat nih maseh cam dolu, takdak sikap sombong lam diri dier walopun dah jadik pensyarah. Wajah dier pun x byk brubah, maseh lagik samer cam dolu. Awet muder ker kawan aku yg sorang nih?? Kekeke!

Korang, hokeh tak kalo aku kapel ngan dak umo 19 tawun?? Dak nih still skolah laik, upper 6, nak xm x lamer agi. Wakaka, nak tegelak aku biler tau dak nih beminat ngan aku. Shian adeq aku, tensen dier ngan mamat nih yg slalu dok merisik kabo sal aku dr dier. Sabo jerk laa deq. Ahaks!



0 Comment

Post a Comment

Gunakan tatabahasa yang betul sewaktu menulis komentar agar mudah difahami oleh penulis. Terima kasih. :-)

Sila ambil perhatian perkara² berikut :-

1. Tinggalkan nama dan url blog atau laman web anda.
2. HTML tag seperti <b>, <i>, <a> boleh digunakan.
3. Sila berhemah di dalam berbahasa.