Nov 4, 2004

Herlow Malaysia


Herlow all! Aku kembali memblogging. heHeh!!! Hokeh arinih haper yg aku wat erkkk?? Pepagi ari td bebalas sms ngan seseorang. Dier baru lepas besahur tp aku maseh lagik dok lam selimut. Hujan lebat woo! Best layan tido. Kalo ler suasana ujan camnih, ari dah petang pun x sedo. Ahaks. Jangan maghah yerk kengkawan. Aha, pepagi buter nih aku dah tekujat ngan soklan cepumas yg diajukan lam sms. Huhuhu! Segan seyyy aku nak menjawab soklan tuh tp kener jawab gak. Ngan penuh prasaan malu wal segan, aku jawab gak laa soklan yg ditujukan khas tuk aku. Huwaaa, sampai ati buli aku pepagi ari. Nak nangeh pun hader nih.

Kekirer kul 10 pg, Maksu Ros call, dier suh aku anto dier pi bukak jahitan kat hospital satu jam dr skarang. Herm, aku pun besiap seadanya, pastuh pegi hambik dier, then anto dier gi Hospital Kemaman. Aku target musti rawatan dier lamer, so aku tinggalkan dier ngan anak dier, Ika kat situ. Aku balik umah sal aku hader byk keja lum disiapkan. Tak sampai 5 menet aku balik umah, Maksu Ros call ckp dier dah siap bukak jahitan. Hadeh, kalo ler aku tau sesingkat tuh jerk maser, sanggup jerk aku tunggu td. Takyah laa ulang-alik camnih.

Alermak, seme keja aku dah jadik kelam-kelibut, tepakser laa aku wat seme nih cam lipas kudung. Camner ruper lipas kudung erkkk?? Aku x penah lak tengok, korang penah tengok tak?? Kekeke! Setengah jam tambahan maser aku pelukan tuk siapkan seme keja aku. Penat woo! Nak rehat! Huwaaa! Aku pegi Bazar Ramadan, mak aku suh pegi beli ayam percik. Aku beli dada ayam percik tp dpt plaks pree tanper tol paha ayam percik. Rezki rezki. murah rezki aku ptg nih. Muehehe! Syukur alhamdulillah.

Mlm nih aku kehairanan biler bapak aku dianto balik dr surau oleh seseorg, walhal ayah aku pi surau naik beskal. Naper plaks Iwan bawak balik beskal bapak aku?? Ya allah, rerupernya bapak aku tegelincir lam surau sewaktu dier nak pi azan Isyak. Shian kat bapak aku. Huhuhu! Gerenti esok bapak aku takleh gi niaga. Takperlah, aku leh cover tugas dier! Tapi tang zakat fitrah nih, takkan laa aku plaks nak jadik amil?? Herm!!!!



0 Comment

Post a Comment

Gunakan tatabahasa yang betul sewaktu menulis komentar agar mudah difahami oleh penulis. Terima kasih. :-)

Sila ambil perhatian perkara² berikut :-

1. Tinggalkan nama dan url blog atau laman web anda.
2. HTML tag seperti <b>, <i>, <a> boleh digunakan.
3. Sila berhemah di dalam berbahasa.