Dec 1, 2004

Jangan Berhenti Mencintaiku

Jangan Berhenti Mencintaiku

Hari kian bergulir
Semakin dekat dirimu di hatiku
Meskipun tak terucapkan
Ku merasakan dalamnya cintaku

Jangan berhenti mencintaiku
Meski mentari berhenti bersinar
Jangan berubah sedikitpun
Di dalam cintamu ku temukan bahagia

Jalan mungkin berliku
Tak kan lelah bila di sampingmu
Semakin ku mengenalmu
Jelas terlihat pintu masa depan

Semoga tiada berhenti
Bersemi selamanya

Pest time dengo lagu nih, aku terus tetarik ngan melodi dan liriknya. Tanper belengah lagik, aku pun memulakan operasi menjejaki lagu nih kat server webnet. Naseb bek laaa, ade budak_jahat yg bemurah ati sudi carikkan lagu nih tuk aku. Betuahnya badan. HeHeh!!! Berulang kali aku putaq lagu nih kat jet audio. Huhuhu! Bestnya lagu nih, wat aku melayang kat kayangan jerk. Kekeke!

Aku mencari insan seperti ini, yang akan mencintaiku tuk sepanjang hayatnya, takkan berubah cintanya walau apa pun yang terjadi. Mampukah aku jadikan impianku ini satu realiti?? Aku berharap aku akan temui lelaki seperti ini, yang sudi bersamaku sehingga ke hujung usia. Sudi berkongsi gelak tawaku, sudi meredakan kesedehanku, sudi memimpin tanganku ke syurga. Mungkin impianku ini sukar nak dicapai, namun aku berdoa agar aku dijodohkan dengan lelaki seperti ini.

Aku perlukan seorang lelaki yang banyak ilmu agamanya kerana aku jahil. Aku perlukan seorang lelaki yang tinggi kesabarannya kerana aku banyak karenah. Aku perlukan seorang lelaki yang boleh betoleransi kerana aku suka berterus terang. Aku perlukan seorang lelaki yang gemar tersenyum kerana aku suka menyakat. Aku perlukan seorang lelaki yang menerimaku seadanya kerana aku banyak kelemahan. Wahai bakal suamiku, dimanakah kau berada?? Mungkinkah kau berada jauh dari sisiku ato sentiasa berada disampingku saban hari?? Hadirlah kau ke dalam hidupku, mengertilah bahawa aku bersedia membuka pintu hatiku untuk kau takluki hatiku. Aku terus mencari dari tulang rusuk lelaki manerkah diriku ini ditakdirkan.

Tuk seseorang yg paling aku sayangi, aku takkan berhenti mencintaimu, sayang. Mudah²an dikaulah lelaki yang daku cari selama ini.



0 Comment

Post a Comment

Gunakan tatabahasa yang betul sewaktu menulis komentar agar mudah difahami oleh penulis. Terima kasih. :-)

Sila ambil perhatian perkara² berikut :-

1. Tinggalkan nama dan url blog atau laman web anda.
2. HTML tag seperti <b>, <i>, <a> boleh digunakan.
3. Sila berhemah di dalam berbahasa.