Nov 28, 2004

Sakit Ati Ngan Pencuri

Tengahari nih aku kuar ngan ayah dan adeq pompuan aku. Kitorang pegi bank, kedai peralatan dapur dan juga kedai akuarium. Huh, byk betoi laaa brg yg ayah aku beli. Kalo kuar beli brg ngan ayah aku camnih laa, slalu jerk beli byk brg. Biler balik ke kedai, aku nampak satu bungkusan atas meja komputer aku. Sahih wal konpem tuh bungkusan yg aku kirimkan ke oversea tuk buah ati aku. Apsey plaks kener reject erkkk?? Aku pun check laa bungkusan tuh, sakitnya ati aku biler mendapati baju yg aku beli tuh dah dituko ngan baju lain. Huh, nak jerk aku sumpah saper yg curik baju buah ati aku tuh. Memang aku x halalkan saper yg curik baju tuh, walo saper pun owg tuh. Bawak laa doser tuh sampai akhirat nanti, pastuh siler la trimer balasan. Aku tatau laa nih keja kastam ato pun posmen. Tak amanah tul laa, cemaner dorang nih ditrimer bekeja erkkk?? Sesuker ati jerk mencurik brg yg diamanahkan kepada mereka tuk disampaikan kpd owg lain. Kalo ler aku ader ilmu sihir, nak jerk aku sumpah owg tuh jadik abu biler pakai baju tuh. Mencinya aku!

Awak, mahap laa sal awak takleh gak nak pakai baju yg awak suker tuh. Kalo ler baju tuh ader dijual lagik, sy bleh lagik tuk awak tp stoknya amat terhad. Saya pun tekilan sal awak takleh pakai baju tuh tp nak wat cemaner, dah jadik bahan curian plaks. Sabo jerk laa erkkk. Mudah²an owg tuh dpt balasan setimpal ngan pebuatan jahat dier! Wahai pencuri, aku sumpah ko menjadi abu!


0 Comment

Post a Comment

Gunakan tatabahasa yang betul sewaktu menulis komentar agar mudah difahami oleh penulis. Terima kasih. :-)

Sila ambil perhatian perkara² berikut :-

1. Tinggalkan nama dan url blog atau laman web anda.
2. HTML tag seperti <b>, <i>, <a> boleh digunakan.
3. Sila berhemah di dalam berbahasa.