Jan 13, 2005

Blog Berwajah Baru Lagik

Herlow eberibodi. Dah beberaper ari aku x update blog nih erkkk! Actually, aku sebuk carik skin baru sal skin sunflower aku tuh ilang ler plaks gambonya. Carik punyer carik, lastly aku tejumper laa blog sorang mamat nippon [dier dok Mesia tp study kat Jepun], aku bekenan sungguh ngan layout blog dier tuh. Pastuh, aku carik dier kat ym, aku mintak ijin dier tuk kopi pes blog dier! Yieahoo! Dier kasik aku cilok source blog dier. Mekaseh erkkk Incik Kekuresakti.

Aku pun memulakan proses editing blog nih mlm semlm. Koding blog dier cukup teratur, tak penah aku jupe koding yg best camnih. So, walopun aku x baper reti nak geledah koding nih tp aku wat gak ngan penuh semangat proton waja. Banyak kali gak laa error tejadik maser aku dok test blog nih tetapi akhirnya..... alhamdulillah, maser aku preview, blog nih sukses diedit. Sukernya ati aku. Kekeke! Maker bermulalah layout baru blog aku nih. Heharap korang gumbira laa ngan wajah baru blog aku nih yerk. Erkkk, ade ke owg yg dok membazirkan maser bacer blog aku nih?? Kui kui kui.

Aku nak ucapkan tengkiu kepada Kurekure Sakti yg memberi keizinan kepada aku tuk kopipes blog dier. Jasamu dikenang. heHeh!!! Hokeh laa yerk, nanti aku tulih lagik. Nak wat keja laa plaks.


0 Comment

Post a Comment

Gunakan tatabahasa yang betul sewaktu menulis komentar agar mudah difahami oleh penulis. Terima kasih. :-)

Sila ambil perhatian perkara² berikut :-

1. Tinggalkan nama dan url blog atau laman web anda.
2. HTML tag seperti <b>, <i>, <a> boleh digunakan.
3. Sila berhemah di dalam berbahasa.