Jan 6, 2005

Meniti Usia Dewasa

Aku mulakan postings aku arinih ngan mood malas aku kebelakangan nih. Aku tau ade antarer kengkawan yg dah muler prasan bahawa aku laa nih dah jarang kelihatan kat ym, msn dan skype. Herm, lately nih aku malas betoi nak bercit-cat. Aku banyak invisible je kat ym ngan skype. Kat msn, aku x online langsung, malahan aku dah delete trus icq aku. Maybe aku dah dewasa tuk memain cam dolu ngan korang. Aku lebeh suker menyendiri skarang nih. Aku chat pun ngan owang tetentu jerk. Sorrylah yerk kalo ade antarer korang yg kecik ati ngan sikap aku skarang nih. Kengkawan, aku masih samer seperti dolu. Pecayalah!!!

Semlm aku pegi amik mykad aku, blur betoi laa pic aku lam mykad tuh. Hader ke patut muker aku yg x braper nak putih nih jadik putih melepak lam mykad aku. Nak tegelak aku tengok pic tuh, traser cam aku hambik mykad owg len je. Alahai, tembamnya wajah aku lam mykad tuh. Baru laa aku prasan yg aku nih debab. Kekeke! Aku heran tul laa nape owg tanak caye maser aku cakap aku gemuk biler sembang kat irc nih. Salah ke owg cam aku men internet? Huh! Aku takde maser laa nak menipu kat alam siber nih, kalo owg len nak auta kat internet, sukati dorang laa. Seniri mau hingat laa beb. Chow dolu!


0 Comment

Post a Comment

Gunakan tatabahasa yang betul sewaktu menulis komentar agar mudah difahami oleh penulis. Terima kasih. :-)

Sila ambil perhatian perkara² berikut :-

1. Tinggalkan nama dan url blog atau laman web anda.
2. HTML tag seperti <b>, <i>, <a> boleh digunakan.
3. Sila berhemah di dalam berbahasa.