Jan 26, 2005

Aku Kewenduan

Tengahari nih aku bawak bapak aku pi beli brg. Seblum tuh aku nak pi bank, tp bank offline laa plaks arinih. Adehai, takleh laa aku nak amik duit, cemaner aku nak beli monitor baru nih? Herm, dah hampir seminggu aku borrow monitor kazen aku nih, tentu dier pun nak guner gakkan? Kener laa aku kasik balik. Huhuhu!

Herm, buhsan tul aku dok lam keta sambil tunggu bapak aku shopping. Then, aku call buah ati aku. Lorh, mamat nih dok layan mimpi agi. Aku suh dier bangun, dier tanak laa plaks. Katernya, ngantuk sal semlm tido lambat layan games. Hampeh tul laa, ade ke patut tido lelamer camtuh?? Tak patut kan?? Kan kan kan?? Tpkan seksi betoi sora darling aku time dier tido. Bukannya slalu dpt dengo sora seksi camnih. Hampir² aku x pasan soranya yg seksi tuh. Ehehe! Aper punye awexz daa!

Semlm jejaka idaman aku nih kasik byk gambo dier kat email aku. Wendunya aku kat mamat nih. Lelagi biler dah layan gambo dier, makin laaa betambah wendu aku nih. Wendu sewendu wendunya. Huhuhu!



Karna Ku Sayang Kamu by Dygta

Seandainya kau ada di sini denganku
Mungkin ku tak sendiri
Bayanganmu yang selalu menemaniku
Hiasi malam sepiku
Ku ingin bersama dirimu
Ku tak akan pernah berpaling darimu
Walau kini kau jauh dariku
Kan slalu kunanti
Karna ku sayang kamu

Hati ini selalu memanggil namamu
Dengarlah melatiku
Ku berjanji hanyalah untukmu cintaku
Tak kan pernah ada yang lain
Adakah rindu di hatimu
Seperti rindu yang kurasa
Sanggupkan ku terus terlena tanpamu di sisiku
Ku kan slalu menantimu....



Lagu nih didedikasikan khas tuk my love.


0 Comment

Post a Comment

Gunakan tatabahasa yang betul sewaktu menulis komentar agar mudah difahami oleh penulis. Terima kasih. :-)

Sila ambil perhatian perkara² berikut :-

1. Tinggalkan nama dan url blog atau laman web anda.
2. HTML tag seperti <b>, <i>, <a> boleh digunakan.
3. Sila berhemah di dalam berbahasa.