Jan 28, 2005

Monitor Wal Keyboard Baru

Ahehe! Arinih aku pegi beli monitor ngan keyboard baru. Puas aku survey dr satu kedai ke satu kedai yg len. Lastly baru laa dpt aper yg diidamkan. Adehai, melayang lagik laa fulus aku bulan nih. Baru je aku brangan nak simpan duit tuk kawen ato kecemasan. Kui kui kui. Surut lagik laa wang simpanan aku.

Herm, maybe ade antarer korang yg prasan aku asek tuko bg music je. Sebnarnya aku mmg malas nak tuko byk kali tp lagu yg aku letak dolu tuh, tuan dier dah delete laa plaks. So, aku carik laa lagu baru, then tejumper laa lagu nih. Nih lagu peberet aku all the time. Lelebeh lagik lagu nih dendangan Richie Ren, artis yg paling aku minati. Layan laa yerk. Kalo x paham pun, pepura paham dah laa. Ehehe. Thats all for now.

0 Comment

Post a Comment

Gunakan tatabahasa yang betul sewaktu menulis komentar agar mudah difahami oleh penulis. Terima kasih. :-)

Sila ambil perhatian perkara² berikut :-

1. Tinggalkan nama dan url blog atau laman web anda.
2. HTML tag seperti <b>, <i>, <a> boleh digunakan.
3. Sila berhemah di dalam berbahasa.