Nov 23, 2005

Music

Aku suker muzik cina ato lebeh tepat lagik lagu kantonis/mandarin. Walopun aku tapaham lirik lagu tuh tp aku maseh enjoy menikmati melodinya. Selain tuh, aku jugak gemar lagu indon. Haha, sbb lelagu band indon nih best sket, muzik dorang pun fast. Tpkan aku suker gak lagu 60an. Walopun lagu 60an cam mengimbau kesah chenta bapak ngan mie aku tp aku suker gak melodi lagu dedolu tuh. Lagu dedolu maseh seswai tuk aku dengo tp ade gak lagu zaman skarang nih dengo skali dua ajer dah raser jemu. Ahaks!

Bapak aku kater lagu dolu bleh wat evergreen, lagu skarang nih seswai tuk maser tetentu ajer. Tul ker erkkk? Cam betul jerk. Hihi! Aku kengkadang tuh layan jerk muzik aper pun asalkan kena ngan selera aku. Lagu siam, korea, jepun ato tagalog pun leh masuk ngan aku. Janji best. Camner plaks ngan korang? Aderkah korang suker lagu tuh sbb lunaknya suara si penyanyi ato romantisnya lirik lagunya? Atopun korang suker penyanyi yg kacak dan seksi?

0 Comment

Post a Comment

Gunakan tatabahasa yang betul sewaktu menulis komentar agar mudah difahami oleh penulis. Terima kasih. :-)

Sila ambil perhatian perkara² berikut :-

1. Tinggalkan nama dan url blog atau laman web anda.
2. HTML tag seperti <b>, <i>, <a> boleh digunakan.
3. Sila berhemah di dalam berbahasa.