Feb 28, 2007

Aku










Keliru by Ruth Sahanaya

Aku...
Tidak punya kecantikan

Aku...
Tidak punya kekayaan

Aku...
Tidak punya kepandaian

Namun aku...
Ingin disayangi

Namun aku...
Ingin dirindui

Namun aku...
Ingin dicintai

Cintai, rindui dan sayangi aku
Meskipun aku tidak punya sesuatu.

Sekadar luahan emosi, lama sudah penulis tidak mengasah bakat untuk berpuisi. Kadangkala apa yang dirasa lebih mudah untuk diungkapkan dalam bentuk puisi. Mudah²an ada yang bisa mengerti dengan entri kali ini. :)

0 Comment

Post a Comment

Gunakan tatabahasa yang betul sewaktu menulis komentar agar mudah difahami oleh penulis. Terima kasih. :-)

Sila ambil perhatian perkara² berikut :-

1. Tinggalkan nama dan url blog atau laman web anda.
2. HTML tag seperti <b>, <i>, <a> boleh digunakan.
3. Sila berhemah di dalam berbahasa.