Jan 26, 2010

Penukaran Domain Blog Eriyza

BannerFans.com

Setelah hampir setahun menggunakan domain percuma dari Zonestraits, akhirnya penulis membuat keputusan untuk kembali semula ke domain asal di blogspot. Hal ini dilakukan berikutan domain tersebut tidak lagi relevan untuk digunapakai. Penukaran ini berkuatkuasa serta-merta mulai hari ini, anda wajib mengakses blog ini dengan menggunakan alamat baru iaitu http://eriyza.blogspot.com manakala pautan lama iaitu http://eriyza.via.my telah dipadam.


Kepada semua rakan bloggers yang memautkan blog ini di blog masing², sila tukar alamat blog kepada http://eriyza.blogspot.com dan feedsnya kepada http://eriyza.blogspot.com/feeds/posts/default. Jika anda tidak menukar feedsnya di blog list, anda tidak akan mendapat kemaskini blog ini apabila penulis memaparkan topik terbaru. Terima kasih di atas kerjasama kalian. Apabila menukar alamat baru, segala²nya akan bermula dari kosong, maka penulis perlu berusaha untuk menaikkan semula ranking blog ini. Semoga kalian terus menyokong blog picisan ini.

Di kesempatan ini juga penulis ingin mengucapkan infiniti terima kasih kepada penyedia domain Zonestraits kerana menghoskan blog ini dengan percuma selama 11 bulan sejak 25 Februari 2009 sehingga 25 Januari 2010. Jasamu penulis kenang.

0 Comment

Post a Comment

Gunakan tatabahasa yang betul sewaktu menulis komentar agar mudah difahami oleh penulis. Terima kasih. :-)

Sila ambil perhatian perkara² berikut :-

1. Tinggalkan nama dan url blog atau laman web anda.
2. HTML tag seperti <b>, <i>, <a> boleh digunakan.
3. Sila berhemah di dalam berbahasa.